Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » 2 » 3 » 4 » Dętka CONCESS 700x35/38 FV 48mm 37-6225

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
Dętka CONCESS 700x35/38  FV 48mm 37-622-19819Dętka CONCESS 700x35/38  FV 48mm 37-622-19820
Dętka CONCESS 700x35/38  FV 48mm 37-622-19819Dętka CONCESS 700x35/38  FV 48mm 37-622-19820

Dętka CONCESS 700x35/38 FV 48mm 37-622

CONCESS

Dostępność: Towar dostępny od ręki

Koszt wysyłki: od 11,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 11,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 11,00 zł
Kurier InPost 24H - 14,00 zł

Numer katalogowy: M1610045

Stan magazynowy: 45 szt.

Kod EAN: 2000001073483

Cena: 11,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Dętka CONCESS 700x35/38   FV 48mm 37-622

 


Kilka słów o marce:

Concess jest stosunkowo młodą polską marką ogumienia rowerowego. Oczywiście opony i dętki produkowane są w chińskiej, dynamicznie rozwijającej się od 1988 roku, fabryce. Od samego początku Concess nastawiony jest na produkcję opon popularnej klasy użytkowej o bardzo dobrym stosunku jakości do ceny.

Opony i dętki Concess zostały dobrze przyjęte przez mechaników w sewisach rowerowych, montujacych te produkty. Łatwo się je montuje i poprawnie układają się na obręczy, co nie jest regułą w przypadku tanich opon. Właściwie jedynym minusem opon i dętek Concess jest większa waga, ale przy codziennym amatorskim zastosowaniu, nie ma to aż tak wielkiego znaczenia, a dzięki temu cena jest bardzo atrakcyjna.

Concessa polecamy do jazdy po mieście, do pracy i szkoły, na weekendowe wycieczki podmiejskie i na wypad w łatwy teren, czy do lasu.


Zastosowanie:

Dętka Concess przeznaczona do montażu z oponami o wielkości 28 i 29" (622mm)  i szerokością w przedziale 35-38mm.  Jest to rozmiar stosowany głównie w rowerach miejskich, turystycznych i crossowych, a także w gravelach i przełajówkach.

 


  • wielkość koła / opony - 28" i 29" ( inaczej 622mm lub 700)
  • dętka pasuje do opon o szerokości od 35 do 38mm       
  • typ zaworka:  FV ( Presta , Cienki)
  • długość zaworka - 48mm
  • waga dętki bez pudełka - 180g


  •  

    Jak dobrać rozmiar dętki do opony:

    Dętki są elastyczne i dla tego jeden model dętki może pasować do opon w wielu rozmiarach ( szerokościach).

    Dla przykładu dętka oznaczona jako 29x1,75-2,2" (  lub inaczej oznaczenie w standardzie ertro: 47/62-622 ) będzie pasowała do opon o średnicy 29" ( ertro: 622mm) i szerokości w zakresie od 1,75" do 2,2" ( lub ertro:  od 47mm do 62mm ). A więc jeśli na oponie podany jest rozmiar między 29x1,75" , a 29x2,2" ( lub szerokość w milimetrach w zakresie od 47 do 62mm), czyli np. 29x2,0" (lub ertro 50-622) , to zaczy że przykładowa dętka pasuje do niej.

     

    Rodzaje zaworków:
     
    • PRESTA zwany inaczej FV lub francuski : Cienki zaworek, występujący w różnych długościach. Występują wersje z wymiennym wkładem i bez. Przed rozpoczęciem pompowania, należy delikatnie poluzować górną stalową nakrętkę, a po zakończeniu, dokręcić ją. Zaworki FV pompuje się tą samą końcówką pompki, co zawory rowerowe. Możliwe jest pompowanie przy pomocy pompki do zaworu AV po zastosowaniu przejściówki, ale nie wszystkie sprężarki dostępne na stacjach paliw współgrają z takimi redukcjami
    • ROWEROWY zwany inaczej DV lub Dunlop: W dolnej części gruby jak zaworek samochodowy, ale w górnej cienki jak FV. Ma wykręcany i wymienny wkład. Pompowanie jest bardzo proste, wystarczy nałożyć głowicę pompki i pompować. Zaworki DV pompuje się tą samą końcówką pompki, co zawory FV. Możliwe jest pompowanie przy pomocy pompki z głowicą do zaworu AV po zastosowaniu przejściówki, ale nie wszystkie sprężarki dostępne na stacjach paliw współgrają z takimi redukcjami
    • SAMOCHODOWY zwany inaczej AV lub auto. Zaworek jest grubszy i występuje w różnych długościach. Wkład zawora jest wykręcany i wymienny.  Przed rozpoczęciem pompowania i po nasunięciu głowicy pompki, należy przestawić dźwignię w pompce i po zakończeniu pompowania, zwolnić dźwignię głowicy. Możliwe jest pompowanie przy pomocy pompki do zaworu FV/DV po zastosowaniu przejściówki.

    Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

    Napisz recenzję

    Sklep wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania strony www.megabikes.pl

    Typy cookie używane w sklepie:

    • cookie związane z daną sesją. Tymczasowe cookie, które istnieją w komputerze tylko podczas przebywania na naszej stronie internetowej (a dokładniej do czasu zamknięcia przeglądarki). Pozwalają stronom sklepu zapamiętać co wybrali Klienci na poprzedniej stronie, aby uniknąć ponownego wpisywania informacji.
    • informacje o ruchu na stronie. Tego typu cookie jest używane do dostarczania ważnych informacji o ruchu na stronach oraz sposobie w jaki odwiedzający ją wykorzystują. Do zbierania tych danych używane są narzędzia Google Analytics. Te pliki cookie służą wyłącznie do zbierania statystyk dotyczących ruchu na stronie.
    • mechanizm Cookies w sklepie www.megabikes.pl NIE JEST WYKORZYSTYWANY do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani ich śledzenia. Pliki Cookies stosowane w serwisie www.megabikes.pl  nie przechowują żadnych danych osobowych ani innych informacji zebranych od użytkowników.
    Oprogramowanie sklepu shopGold.pl